31.05.2013 18:26

ŠTĚŇÁTKA JSOU NA SVĚTĚ *30.5.2013

Už to na mne bylo dlouhé, mé břicho bylo jako balvan, všechno mne unavovalo, ale hlavně jsem nevěděla, co se vlastně bude dít. Páníčkové mě pořád povzbuzovali a uklidňovali a zvědavě sledovali kalendář s otázkou "Kdy už to přijde?"  A já netušila co.
Pak to přišlo. Cítila jsem, že to ze mne musí ven a tak se mi narodilo moje úplně první štěňátko. Byla to holčička. Tak malá a bezbranná, ale hlasitě dávala na jevo, že se s ní musí počítat. Po malé chvíli se narodil pejsek, který byl mnohem větší a bojovnější. Třetí zase fenečka, pak pejsek a zase fenečka, šestá fenečka a sedmý pejsek. Všichni se mají k světu, jsou nádherní, báječní a nemohu se jich nabažit. No páníčkové jsou na tom podobně, chovají se, jakoby je porodili oni, přitom jsem tu dřinu musela zvládnout jenom já. Ale těch sedm uzlíčků štěstí za to stojí.

—————

Zpět



Kontakt

Ivana Urbanová

Za Školou 634
273 07 Vinařice u Kladna


602 382 064